Vragen? Ik beantwoord ze graag!
Vragen?

Veelgestelde vragen

Waar kan ik met mijn administratieve vragen terecht?

Dit kan via info@heuppraktijk.be of via 014 54 52 44.

Indien u vragen heeft omtrent administratie rond de operatie, kan u best contact opnemen met het ziekenhuis van ZOL Genk. Dat kan via de dienst Orthopedie via 089 32 50 50.

Recent geopereerd en een dringende vraag?

Bent u recent door ons geopereerd en heeft u een dringende vraag, maar kan u nergens terecht?

  • Bel eerst naar de spoeddienst of dienst Orthopedie, dit beide via 089 32 50 50.
  • Probeer met de Hip Coaches te chatten via de HipCloud.

Wat neem ik mee naar mijn eerste consultatie?

U kan onze specialisten een handje helpen door volgende zaken mee te brengen op uw eerste consultatie:

  • Brief van de huisarts of doorverwijzende specialist
  • Recente beeldvorming
  • Indien u reeds elders bent geopereerd: operatieverslag(en)
  • Resultaten van recente bloedname(s)

Hoe annuleer ik mijn afspraak online?

U heeft normaal gezien een mail ontvangen (van MyOrganizer) bij het maken van uw afspraak.

Via deze mail kan u uw afspraak (tot 24 uur op voorhand) online annuleren. U doet dit door op de link “Wenst u deze afspraak te annuleren? Klik hier (een afspraak kan geannuleerd worden tot 24 uur voor de afspraak)” in uw mail te klikken.

U kan hier een nieuwe afspraak boeken.

Wat breng ik mee naar een consultatie bij de Hip Coach?

Onze Hip Coaches zullen u analyseren. Dit houdt in dat er enkele fysieke testen gebeuren. Het is handig dat u in sportieve aansluitende kledij komt, liefst met sportschoenen.

Indien u reeds kinesitherapie in het lopende kalenderjaar heeft gevolgd, raden we u aan om uw huidig kinesitherapie voorschrift mee te brengen. Het is voor ons ook handig te weten hoeveel beurten kinesitherapie u reeds gehad heeft in het lopende kalenderjaar.

Wat kost een consultatie?

Het European Hip Center is een privépraktijk en is gedeconventioneerd. Hierbij wordt per specialist een ereloon supplement aangerekend. U trekt hiervan een deeltje van terug, afhankelijk van de mutualiteit en bijkomende verzekering. Voor de exacte prijzen kan u terecht bij ons secretariaat.

Heeft u verhoogde tegemoetkoming? Breng dan zeker dit bewijs mee naar de consultatie zodat we u ons tarief hieraan kunnen aanpassen.

U kan betalen via:

  • Bancontact
  • Payconiq
  • QR-code

Ik kan niet meer inloggen in mijn HipCloud: wat nu?

U wenst graag uw oefeningen te bekijken, te chatten met de Hip Coach, … maar u geraakt niet ingelogd op uw HipCloud. Wat nu?

  1. U surft naar www.hipcloud.be
  2. Vul uw mailadres in (let op: het mailadres is hoofdletter gevoelig!)
  3. Vul uw wachtwoord in. Klik op “Wachtwoord vergeten?” als u uw wachtwoord niet meer weet. U krijgt dan een mail (check zeker uw spam folder) van de HipCloud om het wachtwoord te resetten.

Veelgestelde vragen

Alles op een rijtje.

Hierboven vindt u enkele veelgestelde vragen. Toch kan het zijn dat u een andere vraag heeft die hier niet bij staat. Dan kan u op onderstaande knop klikken om ons te contacteren.